مدرسه پولسازی

هرچیزی که برای پول بدست آوردن و پول باید دانست

مدرسه پولسازی

هرچیزی که برای پول بدست آوردن و پول باید دانست

دانش کسب درآمد را در مدرسه پولسازی یاد بگیر . ما دراینجا به شما نکاتی برای بدست آوردن ،ایده هایی جدید و راهکارهایی حرفه ای می دهیم تا شما با درک بیشتر و سرعت بیشتر به یک ثروت مالی برسید .

بایگانی

روبل روسی

دوشنبه, ۱ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۰:۰۰ ب.ظ

روبل روسیه چیست و آموزش ساخت اکانت اینترنتی پول روسیه

 

واحد پول روسیه

روبل (به روسی: Рубль) یکای پول کشور روسیه است. یکای کوچک‌تر روبل کوپک نامیده می‌شود. هر روبل برابر صد کوپک است. کشور روسیه یکی از بزرگ‌ترین و قدرتمندترین کشورهای جهان است و جدیدا کسب درآمد اینترنتی با حساب پاییر و RUB فراگیر شده است زیرا در طول سال‌ها، ارزش پول ملی روسیه یعنی روبل، افزایش پیدا کرده است و جا خود را کنار دلاردارد پیدا کرده است.

 

کد: RUB
یکای جزء: ۱/۱۰۰ کوپک
نماد: руб. / р.
کوپک: коп. / к.
یک روبل شامل 100 عدد کپک (kopeck) است.
قیمت روبل روسیه حدودا برابر با 2,100 ریال است.

جالبه که بدانید بجز روسیه کشور های آبخاز و اوستیای جنوبی از ruble به‌عنوان ارز رایج در کشور خود استفاده می‌کنند. این دو کشور که زمانی به‌عنوان کشورهایی از خاک شوروی شناخته می‌شدند، امروزه و پس از استقلال همچنان از نظر واحد پولی به روسیه وابسته هستند.

در آغاز سال ۲۰۰۸ هر دلار آمریکا ۲۴ روبل و ۵۰ کوپک بوده‌ است. و در سال ۲۰۱۷ بانک مرکزی روسیه شروع به عرضه ۲۰۰ و ۲۰۰۰ روبلی کرده‌است؛ و در سال ۲۰۱۷ هر دلار آمریکا ۵۷ روبل و ۳۳ کوپک بوده‌است.

دلایل نامگذاری روبل روسیه

یکی از بحث‌انگیزترین موارد در مورد روبل، نام‌گذاری این واحد پول روسیه است. به‌طورکلی 4 نوع تحلیل از طرف تاریخ‌دانان و زبان شناسان وجود دارد که هر کدام به پیدایش کلمه روبل اشاره دارند.

در تحلیل اول از ریشه‌شناسی کلمه روبل، گفته می‌شود این کلمه از فعلی به معنای بریدن نشئت می‌گیرد که تلفظ آن به زبان روسی روبیت است.

گفته می‌شود در گذشته نوعی سکه نقره‌ای کشیده به نام گریونا در منطقه‌ای از روسیه رواج داشته که برای تقسیم کردن، آن را می‌بریدند.

 

روبل چیست

به برش‌های ایجاد شده از آن واحد پولی، روبل یعنی بریدنی گفته می‌شده است. برخی معتقدند که ریشه روبل دقیقا از این سکه‌های نقره‌ای بریده شده به واحد پول شوروی و سپس روسیه رسیده است.

عده‌ای دیگر نام ruble را نه به قطعات بریده شده از گریونا، بلکه به خطوط ایجاد شده بر روی آن نسبت می‌دهند. به این خطوط روبتس گفته می‌شده و به نظر می‌رسد احتمالا روبل از این تقسیم‌بندی گریونا گرفته شده باشد.

با توجه به اینکه زمانی تجار هندی به روسیه رفت و آمد داشته‌اند، روایت سوم از اسم‌گذاری روبل، به این تجار بازمی‌گردد. برخی معتقدند که روبل برگرفته از واحد پول هند یعنی روپیه است.

روپیه که خود به معنای پول نقره‌ای است، با توجه به رفت و آمد زیاد تجار هندی وارد روسیه شده و به‌مرور روس‌ها نیز ضرب سکه را یاد گرفته‌اند.

روایت چهارم برای نام‌گذاری ruble، به ارتباط روس‌ها با اعراب برمی‌گردد. برخی معتقدند که روبل در واقع همان گریونا است که به دلیل نبودن حرف «گ» در زبان عربی به روبل تبدیل شده است.

در قرن 13 میلادی رابطه تجاری بین اعراب و روس‌ها افزایش پیدا کرده بوده که به دلیل راحتی اعراب، نام ruble به‌جای گریونا جایگزین شده تا اعراب برای نوشتن و تلفظ آن راحت باشند. در این ورژن، در واقع روبل همان تغییریافته ربع یا یک‌چهارم است.

درهرصورت فرقی نمی‌کند که نام روبل برگرفته از کدام‌یک از موارد چهارگانه فوق است؛ آنچه مشخص است روبل به‌احتمال زیاد یا برگرفته از گریونا و یا روپیه هند است و توانسته جایگاه خود را به‌عنوان واحد پول شوروی و سپس روسیه تثبیت کند

 

افتتاح حساب مجازی پول روسیه

یکی از بهترین سیستم های ساخت اکانت ruble روسیه حساب پاییر است. پاییر یک سایت با مالکیت روسیه است که دویست کشور را پشتیبانی میکند و با ایران هم مشکلی ندارد.

ساخت حساب RUB در پاییر
شماره حساب پاییر به این شکل است: P1004313838

قابلیت اکسچینج یا تبدیل پول در داخل سایت موجود است و می توانید به پرفکت مانی , وب مانی و یا پی پال و… با کارمزد بسیار پایین تبدیل کنید.

شامل ارز USD – RUB – EUR – BTC – ETH – BCH – LTC – DASH است.

 

کانال راهنمای کسب درآمد 

لینک کانال 

  • محسن رحمانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی