مدرسه پولسازی

هرچیزی که برای پول بدست آوردن و پول باید دانست

مدرسه پولسازی

هرچیزی که برای پول بدست آوردن و پول باید دانست

دانش کسب درآمد را در مدرسه پولسازی یاد بگیر . ما دراینجا به شما نکاتی برای بدست آوردن ،ایده هایی جدید و راهکارهایی حرفه ای می دهیم تا شما با درک بیشتر و سرعت بیشتر به یک ثروت مالی برسید .

بایگانی

افتتاح حساب پی یر payeer

دوشنبه, ۱ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۰:۴۸ ب.ظ

آموزش تصویری افتتاح حساب PAYEER و نحوه کار

payeer

payeer یک سیستم پرداخت الکترونیکی است که از آن می توان به عنوان یک حساب بانکی در بیش از ۲۰۰ کشور دنیا استفاده نمود. با توجه به اینکه حساب payeer در بسیاری از سایت های کلیکی و کسب درآمد خارجی به عنوان یکی از متدهای پرداخت معرفی شده است و از طرفی با ایرانیان نیز مشکلی ندارد، به سرعت نزد ایرانیان محبوب گشته است.

البته payeer یک سیاست محافظه کارانه در قبال ایرانیان پیش گرفته است. به این شکل که به ایرانیان اجازه فعالیت و استفاده از حساب را می دهد اما امکان وریفای کردن را به صورت کامل برای ایرانیان فراهم نمی کند.

خوشبختانه باتوجه به قوانینی که در حال حاضر پایر دارد، نیازی به وریفای کردن حساب وجود ندارد و محدودیت های payeer برای حساب های وریفای نشده به گونه ای نیست که برای دریافت درآمدهای ارزی خود که از سایت های کسب درآمد روبل و مشابه کسب می کنید، با مشکلی مواجه شوید.

 

حساب payeer در ایران به صورت های مختلفی مانند پایر ، پاییر ، پییر و پی یر نیز تلفط می گردد.

ویژگی ها و نکات مهم درباره حساب payeer

 

  • پایر دارای اعتبار و امنیت مناسبی می باشد.

  • افتتاح حساب payeer رایگان و بسیار ساده است.

  • کارمزد انتقال وجه در حساب payeer بسیار مناسب است. انتقال وجه بین کاربران Payeer با کارمزد صفر درصد انجام می گیرد و انتقال وجه به سیستم های دیگر با حداکثر کارمزد ۳ درصد صورت می پذیرد.

  • هر حساب پایر دارای ۴ کیف پول دلار، یورو، روبل روسیه و بیت کوین می باشد.

  • در حساب پایر می توانید بین چندین نوع حساب مختلف انتقال وجه انجام دهید. به عنوان مثال می توانید موجودی خود را به حساب پرفکت مانی یا وب مانی منتقل نمایید.

  • یک از امکانات متمایز حساب پایر، قابلیت تبدیل مستقیم با کارمزد پایین به ارزهای دیگری نظیر بیت کوین، اوکی پی، پاکسوم و ارزهای اعتباری ویزا و مستر است. یعنی شما در داخل پنل کاربری خود، بدون نیاز به صرافی می توانید موجودی حساب PAYEER خود را به ارزهای مذکور تبدیل نمایید.

  • این سیستم امکان استرداد ندارد و هر انتقالی، نهایی در نظر گرفته می شود.

  • در سیستم پایر امکان سرمایه گذاری در یک بازه ی شش ماهه یا کمتر نیز وجود دارد.

    افتتاح حساب PAYEER

    ابتدا برای ورود به بخش افتتاح حساب PAYEER ، روی لینک ثبت نام  زیر کلیک نمایید.

 

  • حال بر روی create accaunt” کلیک کنید تا فرمی مانند شکل زیر، برای شما باز شود. 

  •  
  •  
  •  

افتتاح حساب payeer

 

به صفحه شروع ثبت نام وارد می شوید 

 

حساب پی یر

در این فرم، ایمیل خود و کد تصویر را در کادرهای مربوطه  وارد کنید. سپس تیک پذیرش قوانین را بزنید و بر روی “create account” کلیک نمایید.

حال از شما خواسته می شود کدی را وارد نمایید تا ایمیل شما تایید گردد. بدین جهت به ایمیل خود مراجعه کنید و کدی که برای شما توسط پایر ارسال شده است را یادداشت نمایید و در فیلد خواسته شده وارد نمایید و بر روی دکمه “CONFIRM” کلیک فرمایید.

اینک برای شما فرمی مانند شکل زیر باز می شود که در آن اطلاعاتی مانند رمزعبور، عبارت محرمانه و نام حساب وجود دارد. شما می توانید از همین اطلاعات استفاده کنید و یا آن ها را به دلخواه خود تغییر دهید. توصیه می کنم رمزعبور و عبارت محرمانه را تغییر دهید.

 

 

 

 

بعد از وارد کردن کدی که به ایمیل شما ارسال شد وارد صفحه بعدی می شوید

 

با استفاده از توضیحات ذیل، فرم فوق را تکمیل فرمایید.

  • New password: در این فیلد رمزعبوری برای ورود به حساب کاربری خود انتخاب کنید. این رمز بیش از ۸ رقم و متشکل از حروف کوچک وبزرگ انگلیسی و کاراکترها باشد.

  • Repeat new password: رمز عبوری که در فیلد قبلی وارد کرده اید، مجددا در این فیلد وارد نمایید.

  • Secret word: در این فیلد، یک عبارت محرمانه نیز برای خود انتخاب کنید و آن را یادداشت نمایید. در صورتی که اطلاعات حساب خود را فراموش کنید می توانید توسط این عبارت، حساب خود را بازیابی نمایید.

  • Account name: در این فیلد به صورت پیش فرض، شماره حساب شما به عنوان نام اکانت شما نیز قرار داده شده است. می توانید بدون تغییر آن را باقی بگذارید. اگر این عبارت را تغییر دهید، شماره حساب شما تغییری نخواهد کرد و فقط نام حساب شما تغییر می کند. بنابراین در همین جا شماره حساب خود را یادداشت نمایید. از این شماره حساب می توانید برای دریافت و انتقال وجه استفاده فرمایید.

در انتها بر روی “NEXT” کلیک فرمایید تا افتتاح حساب payeer شما کامل گردد و وارد حساب خود شوید.

حال اطلاعات ورود به حساب payeer به شما نمایش داده خواهد شد. این اطلاعات را در جایی امن یادداشت نمایید وبر روی “DONE” کلیک کنید.

تذکر: در خط آخرِ اطلاعاتِ نمایش داده شده، عبارت “Master key” وجود دارد. این عبارت را نیز یادداشت نمایید، در تنظیمات امنیتی حساب پایر مورد استفاده قرار می گیرد.

معرفی بخش های مهم حساب PAYEER

پس از افتتاح حساب payeer ، وارد داشبورد حساب خود می شوید که اطلاعات مختلفی را در آن مشاهده می کنید. همچنین دو منوی کاربرذی نیز در آن وجود دارد که در ادامه به معرفی گزینه های موجود خواهیم پرداخت.

منوی حاشیه سایت PAYEER

در حاشیه صفحه، یک منوی کاربردی مانند شکل زیر وجود دارد که به توضیح گزینه های این منو خواهیم پرداخت.

 

 

منو سمت چپ تصویر به ترتیب شما را به بخش های مهم و کاربردی حساب پایر هدایت می کند:

  • Balance : میزان موجودی
  • Transfer : نقل و انتقالات
  • Exchange : تبدیل پایر به دیگر ارز ها
  • History : تاریخچه تراکنش ها

اگر بر روی “Balance” کلیک کنید، می توانید موجودی حساب خود را در ارزهای مختلف مشاهده نمایید. پایر، ارزهای دیجیتال را نیز پوشش می دهد.

 

با کلیک بر روی “Deposit” می توانید به موجودی حساب خود بیفزایید. متد های افزایش موجودی حساب پایر بسیار متنوع است. شما می توانید با ارز های دیجیتال و یا سرویس های پرداخت مانند مانی گرام، وب مانی ، پی پال، پرفکت مانی و … حساب خود را شارژ کنید.

 

 

اگر قصد انتقال وجه را داشته باشید باید به منو “Transfer” مراجعه کنید. در این قسمت شما می توانید از حساب خود به اکانت های دیگر پول منتقل کنید. آدرس گیرنده می تواند اکانت پایر، جیمیل و یا تلفن او باشد. این سیستم به ازای هر یک دلار/ یورو که انتقال دهد، 0.1 دلار یا یورو کارمزد دریافت می کند.

 

پایر برای کاربران خود امکان ترید را نیز فراهم کرده است. کاربران می توانند با استفاده از گزینه “Trade” در میان ارز های دیجیتال خرید و فروش نمایند. در سمت راست منو Trade امکان چت کاربران با یکدیگر قرار داده شده است و گزینه های خرید و فروش با عناوین buy و sell نشان داده شده است.

 

منو “Exchange” امکان تبدیل ارز و واحد های پولی به یکدیگر را فراهم می کند. و در قسمت “History” شما می توانید تاریخچه تراکنش های خود را مشاهده نمایید.

در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید از تیم پشتیبانی پایر با ارسال تیکت درخواست راهنمایی کنید. منو پشتیبانی در تصویر مشخص شده است. بر روی آن کلیک کرده و “New Ticket” را بزنید.

 

 

 

 

 

 

  • محسن رحمانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی